Reloven All Inclusive -myyntijaksolla voit myydä aikuisten vaatteita, kenkiä, koruja, laukkuja ja muita asusteita.
Otamme myyntiin:
Relove Oy pidättää oikeuden hinnoitella tuotteet kysyntä, brändi, materiaali ja sesonki huomioiden. Emme laita myyntiin myyntiehtojen vastaisia tuotteita, ja myyntiin hinnoitellaan vain tuotteet, joilla asiantuntijatiimimme näkee olevan kysyntää. Jokaisesta meille tuodusta tuotteesta veloitetaan hinnastomme mukainen käsittelymaksu / tuote.
Relove Oy pidättää oikeuden hinnoitella tuotteet kysyntä, brändi, materiaali ja sesonki huomioiden. Emme laita myyntiin myyntiehtojen vastaisia tuotteita, ja myyntiin hinnoitellaan vain tuotteet, joilla asiantuntijatiimimme näkee olevan kysyntää. Jokaisesta meille tuodusta tuotteesta veloitetaan hinnastomme mukainen käsittelymaksu / tuote.
Asiakkaan tulee pestä tuotteet ennen myyntijaksolle tuomista. Jos tuotteissa on tahraa/likaa, joka ei lähde pesussa, ei tuotetta kannata tuoda turhaan myyntijaksolle.
Jos tuotteet ovat käyttämättömiä ja niissä on laput kiinni, ei niitä tarvitse pestä tai alkuperäisiä hintalappuja irrottaa. Tuotteita, jotka eivät kestä vesipesua, ei tarvitse pestä, niille riittää esimerkiksi tuuletus.
Me höyrytämme tuotteet puolestasi, joten Sinun ei tarvitse huolehtia niiden rypistymisestä.
Pakkaathan tuotteet kestokasseihin, joihin olet kiinnittänyt lapun, jossa lukee nimesi, puhelinnumerosi, myyntipalvelu, myyntipiste sekä kassien kokonaismäärä (Etunimi Sukunimi, 050 123456, All Inclusive, Töölö, 1/3, 2/3, 3/3).
Nimilapun kiinnittäminen kasseihin on erittäin tärkeää, jotta pystymme erottamaan tuotteesi muiden asiakkaiden tuotteista.
Kierrätämme kestokassit puolestasi, joten huomioithan, että tuotteesi voidaan pakata noudettavaksi eri kasseihin kuin missä toit ne.
Otamme tuotteitasi vastaan 3–10 arkipäivää ennen myyntijaksosi alkamista. Voit tuoda tuotteesi meille arkisin klo 11–18 välillä suoraan siihen Relove-liikkeeseen, jossa myyntijaksosi on alkamassa. Viikonloppuisin emme vastaanota tuotteita. Toimitathan kaikki myyntiin tulevat tuotteet kerralla. Mikäli sinulta löytyy lisää myytävää, voit varata uuden myyntijakson online-varauskalenterin kautta.
Voit myös korottaa myyntijaksosi All Inclusive Plus -myyntijaksoon, jolloin noudamme tuotteet kotoasi PK-seudulla ja Tampereella. Myyntijakson voit korottaa soittamalla suoraan liikkeisiimme. Myyntijakson korotuksen hinta on 20 €. Katso alempaa lisää ohjeita noutopalvelun varaamiseen.
Jos varasit myyntijakson Tampereelle ja haluat toimittaa tuotteet Helsinkiin, voit viedä tuotteesi Helsingin Stockmannin Relove-liikkeeseen. Tuotteet tulee tässä tapauksessa toimittaa meille viimeistään 2 viikkoa ennen myyntijakson alkamista.
Jos varasit myyntijakson Lentoaseman Relove-liikkeeseen, voit toimittaa tuotteet Reloven toimipisteelle Bulevardille (Bulevardi 3 B 37, 00120 Helsinki, Bulevardin ja Yrjönkadun kulmassa vanhaa kirkkopuistoa vastapäätä). Tuotteet tulee toimittaa meille viimeistään 7 arkipäivää ennen myyntijakson alkamista. Otamme tuotteita vastaan Bulevardin toimipisteessä ma-to klo 9–16 välillä. Huomioithan, että viikonloppuisin emme ole paikalla vastaanottamassa tuotteita Bulevardilla.
Jos varasit tuotteillesi Matkahuolto-lähetyksen, lähetäthän tuotteet Tampereelle 10–14 päivää ennen myyntijakson alkamista. Kun olet saanut meiltä Matkahuollon lähetyskoodin ja pakannut tuotteet ohjeistusten mukaan, voit viedä paketin lähimpään Matkahuollon asiakaspalvelupisteeseen. Huomioithan, että pakettia ei voi jättää Matkahuollon pakettiautomaattiin.
Myöhässä toimitettujen tuotteiden ehtimistä ajallaan myyntijaksolle emme voi taata. Ilmoitathan meille puhelimitse, jos tuotteiden toimitus viivästyy.
A2B noutopalvelu: Noutopalvelumme toimii arkisin pääkaupunkiseudulla klo 08–21 välillä (Helsinki, Espoo, Kauniainen ja Vantaa, pois lukien Suomenlinna) ja Tampereella 08–16 välillä. Huomioithan, että kotinouto-tilaus on sitova. Kotinoudon maksua ei hyvitetä varauksen jälkeen.
Sinun tulee valita kolmen tunnin aikaikkuna, jolloin olet kotona luovuttamassa kassit kuriirille. Noutopalvelun voit tilata laittamalla päivän, kellonajan ja osoitetietosi sekä koko nimesi meille sähköpostilla siihen toimipisteeseen, jossa myyntijaksosi tapahtuu. Kirjoitathan sähköpostin otsikoksi "Kotinoutopalvelu".
Toimipisteidemme sähköpostiosoitteet:
Mikäli haluat peruuttaa noutopalvelun, tulee siitä ilmoittaa meille puhelimitse vähintään 24 tuntia ennen noutoa. Noudon voit tilata vaikka heti, mutta noudon ajankohdan tulee olla viimeistään 3–10 päivää ennen myyntijaksosi alkamista.
Matkahuollon pakettipalvelu: Pakkaa vaatteet ja asusteet yhteen (1) pahvilaatikkoon (koko max. 70 x 40 x 55 cm / 30 kg) ja vie laatikko mihin tahansa Matkahuollon asiakaspalvelupisteeseen (Huom! Ei Matkahuollon pakettiautomaattiin). Ennen tuotteiden lähettämistä varaa myyntijakso nettisivuilla, ja lähetämme sinulle valmiiksi maksetun Matkahuollon lähetyskoodin varausvahvistuksen yhteydessä.
Näet myyntijaksosi alustavan alkamispäivämäärän Kirppari-Kallesta kohdasta omat varaukset. Myyntijaksosi voi alkaa ennen tai jälkeen alustavan alkamispäivän. Myyntijaksosi alkaa, kun tuotteesi on laitettu myyntiin ja saat myyntijakson alkamisesta ilmoituksen sähköpostitse.
Myymättä jääneet tuotteet tulee noutaa seitsemän (7) päivän kuluessa yhteydenotostamme. Tämän jälkeen noutamatta jääneet tuotteet siirtyvät Reloven omistukseen. Tuotteet voit noutaa siitä Relove-liikkeestä, jossa myyntijaksosi on ollut arkisin klo 11–18 välillä.
Jos myyntijaksosi oli Tampereella ja toimitit tuotteet Helsingin Stockmannin Relove-liikkeeseen, myös tuotteiden nouto tapahtuu Helsingin Stockmannin Relove-liikkeestä. Odotathan yhteydenottoamme tuotteiden noudosta.
Jos myyntijaksosi oli Lentoaseman Relove-liikkeessä, voit noutaa tuotteet Reloven Bulevardin toimipisteeltä, osoitteesta Bulevardi 3 B 37, 00120 Helsinki (Bulevardin ja Yrjönkadun kulmassa, katutasossa) ma-to klo 9–16 välillä.
Ilmoitamme myyntijakson päättymisestä sähköpostitse. Myyntijakson pituus on vähintään 7 tai 14 päivää, mutta Relove Oy saa jatkaa myyntiä myös pidempään. Myyntijakso kestää enintään kolme (3) kuukautta. Myyntijakson pidentäminen Reloven toimesta ei aiheuta sinulle lisäkustannuksia.
Myyntijakson tilitys suoritetaan myymättömien tuotteiden noudon yhteydessä ja tilitettävä summa näkyy pankkitililläsi seitsemän (7) arkipäivän kuluessa.
Tilitys suoritetaan aina pankkitilille, jonka olet tallentanut Kirppari-Kalleen, emmekä tee käteistilityksiä.
Tilityksessä vähennetään hinnaston mukainen käsittelymaksu per tuote. Käsittelymaksun kokonaissumma määrittyy tuomiesi tuotteiden määrän perusteella. Käsittelymaksu veloitetaan sekä myyntiin sopivista että myyntiin sopimattomista tuotteista.
Sinun on mahdollista lahjoittaa kaikki myymättä jääneet tuotteet hyväntekeväisyyteen. Me toimitamme tuotteet tai niistä kertyvän tuoton valitsemaamme hyväntekeväisyyskohteeseen (SPR Kontti/Fida). Ilmoitathan meille sähköpostitse tai puhelimitse jos haluat lahjoittaa myymättä jääneet tuotteet hyväntekeväisyyteen kauttamme. Teemme tällöin tilityksen sinulle etänä.
Jos lähetit tuotteesi Matkahuollon pakettipalvelulla sinulla on myös mahdollisuus lahjoittaa myymättömät tuotteet hyväntekeväisyyteen, noutaa tuotteet Tampereen Relove-liikkeestä, tai voimme myös lähettää ne sinulle takaisin 19,90 €:n postitusmaksua vastaan. Yhteystietomme löydät täältä.
Kirppari-Kalle on online-varausjärjestelmä, johon Reloven myyntijaksosi varauksesi on tehty. Online-varausjärjestelmän kautta pääset maksamaan myyntijaksosi varauksen ja tekemään uusia varauksia.
Löydät varauksesi kirjautuessasi Kirppari-Kalleen kohdasta omat varaukset. Varauksesi alkamisajankohta on alustava.
Kirppari-Kallen kautta Sinun on mahdollista seurata kokonaismyyntiäsi. Kokonaismyynnistä 50 % maksetaan Sinulle ja tästä vähennetään käsittelymaksu 0,30 € / meille toimittamasi tuote.
Hinnoittelu tehdään käsin, joten tuotekohtaista myyntiä ei ole mahdollista seurata.
Lisääthän tilinumerosi ja ajankohtaiset yhteystietosi (sähköposti ja puhelinnumero) Kirppari-Kallen järjestelmään. Olemme sinuun yhteydessä myyntijakson alkamisesta ja päättymisestä.
Tilitys tehdään myyntijakson päätyttyä tallentamallesi tilinumerolle.
Myyntijakson pääset maksamaan Kirppari-Kallessa varauksen yhteydessä, kun olet lisännyt myyntijakson ostoskoriin. Jos henkilökuntamme teki varauksen puolestasi, niin pääset maksamaan myyntijakson Kirppari-Kallessa kohdasta "omat varaukset".
Myyntijakson voit maksaa myös missä tahansa Relove-liikkeessä.
Myyntijakso tulee maksaa varauspäivänä.
Tilityksen teemme Sinulle aina myymättä jääneiden vaatteiden noudon yhteydessä tai lahjoittaessasi tuotteet hyväntekeväisyyteen. Kaikki tilitykset tehdään suomalaiselle pankkitilille, emme tee käteistilityksiä. Kirppari-Kallessa näkyvästä kokonaismyynnistä maksetaan 50 % Sinulle ja tästä summasta vähennämme käsittelymaksun 0,30 € / tuote.