Myyntituotteet

Millaisia tuotteita Relovessa myydään?

Reloven All Inclusive -myyntijaksolla voit myydä aikuisten vaatteita, kenkiä, koruja, laukkuja ja muita asusteita. 

Otamme myyntiin:

  • Sesonkiin sekä tämän hetken trendeihin sopivia tuotteita
  • Naisten ja miesten tuotteita
  • Ehjiä, nukattomia, laadukkaita ja hyväkuntoisia tuotteita
  • Pestyjä ja tahrattomia tuotteita
  • Laadukkaita vintage-turkkeja ja -turkistuotteita sekä eettisesti valmistettuja nahka- ja turkistuotteita, jotka on valmistettu nahka- tai ruokateollisuuden ylijäämästä. Emme hyväksy valikoimaamme epäeettisesti valmistettuja uusia turkistuotteita. Ennen tuotteen myyntiin laittamista vaadimme alkuperätodistuksen tai -selvityksen varmistaaksemme eettiset hankintakäytännöt.

Relove Oy pidättää oikeuden hinnoitella tuotteet kysyntä, brändi, materiaali ja sesonki huomioiden. Emme laita myyntiin myyntiehtojen vastaisia tuotteita, ja myyntiin hinnoitellaan vain tuotteet, joilla asiantuntijatiimimme näkee olevan kysyntää. Jokaisesta meille tuodusta tuotteesta veloitetaan hinnastomme mukainen käsittelymaksu / tuote.

Kuinka paljon myytävää voin tuoda myyntijaksolleni?

  • Nostamme myyntiin vain myyntiehtojemme mukaisia vaatteita ja asusteita, joten tuothan meille vain puhtaita ja ehjiä, sesongin ja trendien mukaisia tuotteita.
  • 7 päivän myyntijaksolle voit tuoda n. 1-3 isoa kestokassillista vaatteita/asusteita ja 14 päivän myyntijaksolle n. 4-5 isoa kestokassillista vaatteita/asusteita. Huomioithan kuitenkin, että myyntiin laitetaan vain myyntiehtojemme mukaisia tuotteita.
  • Kenkiä hinnoittelemme esille 1–5 paria. Koruja ja muista asusteita voit tuoda meille maltillisen määrän.

Millaisia tuotteita Relovessa ei myydä?

  • Tuotteita joilla ei ole kysyntää.
  • Rikkinäisiä, nukkaisia tai muutoin huonokuntoisia tuotteita.
  • Tuotteita suoraan säilytyksestä; pesethän tuotteesi ennen meille tuomista.
  • Tuotteita joissa on pinttymiä tai tahroja; suosittelemme tarkistamaan erityisesti kainalo ja niska-alueen värjäämien varalta.
  • Tuotteita joissa on voimakas tuoksu.
  • Kosmetiikkaa, sisustustavaraa, lastenvaatteita, alusasuja.
  • Kopiotuotteita; huomioithan että henkilökuntamme voi vaatia aitoustodistusta arvokkaammille tuotteille myyntiehtona.
  • Miesten juhlapukuja, naisten tanssiais- tai hääpukuja.
  • Ultrapikamuotimerkkien tuotteita (esim. Shein).

Relove Oy pidättää oikeuden hinnoitella tuotteet kysyntä, brändi, materiaali ja sesonki huomioiden. Emme laita myyntiin myyntiehtojen vastaisia tuotteita, ja myyntiin hinnoitellaan vain tuotteet, joilla asiantuntijatiimimme näkee olevan kysyntää. Jokaisesta meille tuodusta tuotteesta veloitetaan hinnastomme mukainen käsittelymaksu / tuote.

Kuka vastaa tuotteiden pesusta ja silityksestä?

Asiakkaan tulee pestä tuotteet ennen myyntijaksolle tuomista. Jos tuotteissa on tahraa/likaa, joka ei lähde pesussa, ei tuotetta kannata tuoda turhaan myyntijaksolle. 

Jos tuotteet ovat käyttämättömiä ja niissä on laput kiinni, ei niitä tarvitse pestä tai alkuperäisiä hintalappuja irrottaa. Tuotteita, jotka eivät kestä vesipesua, ei tarvitse pestä, niille riittää esimerkiksi tuuletus. 

Me höyrytämme tuotteet puolestasi, joten Sinun ei tarvitse huolehtia niiden rypistymisestä.

Tuotteiden pakkaaminen

Pakkaathan tuotteet kestokasseihin, joihin olet kiinnittänyt lapun, jossa lukee nimesi, puhelinnumerosi, myyntipalvelu, myyntipiste sekä kassien kokonaismäärä (Etunimi Sukunimi, 050 123456, All Inclusive, Töölö, 1/3, 2/3, 3/3). 

Nimilapun kiinnittäminen kasseihin on erittäin tärkeää, jotta pystymme erottamaan tuotteesi muiden asiakkaiden tuotteista.

Kierrätämme kestokassit puolestasi, joten huomioithan, että tuotteesi voidaan pakata noudettavaksi eri kasseihin kuin missä toit ne.

Tuotteiden toimittaminen myyntijaksolle

Milloin ja mihin voin toimittaa tuotteeni myyntijaksolleni?

Otamme tuotteitasi vastaan 3–10 arkipäivää ennen myyntijaksosi alkamista. Voit tuoda tuotteesi meille arkisin klo 11–18 välillä suoraan siihen Relove-liikkeeseen, jossa myyntijaksosi on alkamassa. Viikonloppuisin emme vastaanota tuotteita. Toimitathan kaikki myyntiin tulevat tuotteet kerralla. Mikäli sinulta löytyy lisää myytävää, voit varata uuden myyntijakson online-varauskalenterin kautta.

Voit myös korottaa myyntijaksosi All Inclusive Plus -myyntijaksoon, jolloin noudamme tuotteet kotoasi PK-seudulla ja Tampereella. Myyntijakson voit korottaa soittamalla suoraan liikkeisiimme. Myyntijakson korotuksen hinta on 20 €. Katso alempaa lisää ohjeita noutopalvelun varaamiseen.

Jos varasit myyntijakson Tampereelle ja haluat toimittaa tuotteet Helsinkiin
, voit viedä tuotteesi Helsingin Stockmannin Relove-liikkeeseen. Tuotteet tulee tässä tapauksessa toimittaa meille viimeistään 2 viikkoa ennen myyntijakson alkamista.

Jos varasit myyntijakson Lentoaseman Relove-liikkeeseen
, voit toimittaa tuotteet Reloven toimipisteelle Bulevardille (Bulevardi 3 B 37, 00120 Helsinki, Bulevardin ja Yrjönkadun kulmassa vanhaa kirkkopuistoa vastapäätä). Tuotteet tulee toimittaa meille viimeistään 7 arkipäivää ennen myyntijakson alkamista. Otamme tuotteita vastaan Bulevardin toimipisteessä ma-to klo 9–16 välillä. Huomioithan, että viikonloppuisin emme ole paikalla vastaanottamassa tuotteita Bulevardilla.

Jos varasit tuotteillesi Matkahuolto-lähetyksen, lähetäthän tuotteet Tampereelle 10–14 päivää ennen myyntijakson alkamista. Kun olet saanut meiltä Matkahuollon lähetyskoodin ja pakannut tuotteet ohjeistusten mukaan, voit viedä paketin lähimpään Matkahuollon asiakaspalvelupisteeseen. Huomioithan, että pakettia ei voi jättää Matkahuollon pakettiautomaattiin.

Myöhässä toimitettujen tuotteiden ehtimistä ajallaan myyntijaksolle emme voi taata. Ilmoitathan meille puhelimitse, jos tuotteiden toimitus viivästyy.

Varasin All Inclusive -myyntipalvelun ja lähetän tuotteet A2B-noutopalvelulla / Matkahuollon pakettipalvelulla, mutta miten tilaan noudon / lähetän paketin?

A2B noutopalvelu: Noutopalvelumme toimii arkisin pääkaupunkiseudulla klo 08–21 välillä (Helsinki, Espoo, Kauniainen ja Vantaa, pois lukien Suomenlinna) ja Tampereella 08–16 välillä. Huomioithan, että kotinouto-tilaus on sitova. Kotinoudon maksua ei hyvitetä varauksen jälkeen.

Sinun tulee valita kolmen tunnin aikaikkuna, jolloin olet kotona luovuttamassa kassit kuriirille. Noutopalvelun voit tilata laittamalla päivän, kellonajan ja osoitetietosi sekä koko nimesi meille sähköpostilla siihen toimipisteeseen, jossa myyntijaksosi tapahtuu. Kirjoitathan sähköpostin otsikoksi "Kotinoutopalvelu".

Toimipisteidemme sähköpostiosoitteet:

  • Relove Freda: freda@relove.fi
  • Relove Töölö: toolo@relove.fi
  • Relove Stockmann Helsinki: stockmannhelsinki@relove.fi
  • Relove Stockmann Tampere: stockmanntampere@relove.fi
  • Relove Helsinki Airport: airporthelsinki@relove.fi

Mikäli haluat peruuttaa noutopalvelun, tulee siitä ilmoittaa meille puhelimitse vähintään 24 tuntia ennen noutoa. Noudon voit tilata vaikka heti, mutta noudon ajankohdan tulee olla viimeistään 3–10 päivää ennen myyntijaksosi alkamista.

Matkahuollon pakettipalvelu: Pakkaa vaatteet ja asusteet yhteen (1) pahvilaatikkoon (koko max. 70 x 40 x 55 cm / 30 kg) ja vie laatikko mihin tahansa Matkahuollon asiakaspalvelupisteeseen (Huom! Ei Matkahuollon pakettiautomaattiin). Ennen tuotteiden lähettämistä varaa myyntijakso nettisivuilla, ja lähetämme sinulle valmiiksi maksetun Matkahuollon lähetyskoodin varausvahvistuksen yhteydessä.


Myyntijakson alkaminen

Milloin myyntijaksoni alkaa?

Näet myyntijaksosi alustavan alkamispäivämäärän Kirppari-Kallesta kohdasta omat varaukset. Myyntijaksosi voi alkaa ennen tai jälkeen alustavan alkamispäivän. Myyntijaksosi alkaa, kun tuotteesi on laitettu myyntiin ja saat myyntijakson alkamisesta ilmoituksen sähköpostitse.

Myyntijakson päättyminen, tuotteiden nouto ja tilitys

Milloin minun tulee noutaa myymättä jääneet tuotteet?

Myymättä jääneet tuotteet tulee noutaa seitsemän (7) päivän kuluessa yhteydenotostamme. Tämän jälkeen noutamatta jääneet tuotteet siirtyvät Reloven omistukseen. Tuotteet voit noutaa siitä Relove-liikkeestä, jossa myyntijaksosi on ollut arkisin klo 11–18 välillä.

Jos myyntijaksosi oli Tampereella ja toimitit tuotteet Helsingin Stockmannin Relove-liikkeeseen, myös tuotteiden nouto tapahtuu Helsingin Stockmannin Relove-liikkeestä. Odotathan yhteydenottoamme tuotteiden noudosta.

Jos myyntijaksosi oli Lentoaseman Relove-liikkeessä, voit noutaa tuotteet Reloven Bulevardin toimipisteeltä, osoitteesta Bulevardi 3 B 37, 00120 Helsinki (Bulevardin ja Yrjönkadun kulmassa, katutasossa) ma-to klo 9–16 välillä.

Milloin myyntijaksoni päättyy?

Ilmoitamme myyntijakson päättymisestä sähköpostitse. Myyntijakson pituus on vähintään 7 tai 14 päivää, mutta Relove Oy saa jatkaa myyntiä myös pidempään. Myyntijakso kestää enintään kolme (3) kuukautta. Myyntijakson pidentäminen Reloven toimesta ei aiheuta sinulle lisäkustannuksia.

Milloin tilitys myynneistä tehdään?

Myyntijakson tilitys suoritetaan myymättömien tuotteiden noudon yhteydessä ja tilitettävä summa näkyy pankkitililläsi seitsemän (7) arkipäivän kuluessa.
Tilitys suoritetaan aina pankkitilille, jonka olet tallentanut Kirppari-Kalleen, emmekä tee käteistilityksiä.

Tilityksessä vähennetään hinnaston mukainen käsittelymaksu per tuote. Käsittelymaksun kokonaissumma määrittyy tuomiesi tuotteiden määrän perusteella. Käsittelymaksu veloitetaan sekä myyntiin sopivista että myyntiin sopimattomista tuotteista.

Voinko lahjoittaa myymättä jääneet tuotteeni hyväntekeväisyyteen kauttanne?

Sinun on mahdollista lahjoittaa kaikki myymättä jääneet tuotteet hyväntekeväisyyteen. Me toimitamme tuotteet tai niistä kertyvän tuoton valitsemaamme hyväntekeväisyyskohteeseen (SPR Kontti/Fida). Ilmoitathan meille sähköpostitse tai puhelimitse jos haluat lahjoittaa myymättä jääneet tuotteet hyväntekeväisyyteen kauttamme. Teemme tällöin tilityksen sinulle etänä.

Jos lähetit tuotteesi Matkahuollon pakettipalvelulla sinulla on myös mahdollisuus lahjoittaa myymättömät tuotteet hyväntekeväisyyteen, noutaa tuotteet Tampereen Relove-liikkeestä, tai voimme myös lähettää ne sinulle takaisin 19,90 €:n postitusmaksua vastaan. Yhteystietomme löydät täältä.

Varaukseni

Mikä on Kirppari-Kalle?

Kirppari-Kalle on online-varausjärjestelmä, johon Reloven myyntijaksosi varauksesi on tehty. Online-varausjärjestelmän kautta pääset maksamaan myyntijaksosi varauksen ja tekemään uusia varauksia. 

Mistä löydän varaukseni?

Löydät varauksesi kirjautuessasi Kirppari-Kalleen kohdasta omat varaukset. Varauksesi alkamisajankohta on alustava.

Myynnin seuranta

Kirppari-Kallen kautta Sinun on mahdollista seurata kokonaismyyntiäsi. Kokonaismyynnistä 50 % maksetaan Sinulle ja tästä vähennetään käsittelymaksu 0,30 € / meille toimittamasi tuote.

Hinnoittelu tehdään käsin, joten tuotekohtaista myyntiä ei ole mahdollista seurata.

Omat yhteystiedot

Lisääthän tilinumerosi ja ajankohtaiset yhteystietosi (sähköposti ja puhelinnumero) Kirppari-Kallen järjestelmään. Olemme sinuun yhteydessä myyntijakson alkamisesta ja päättymisestä.

Tilitys tehdään myyntijakson päätyttyä tallentamallesi tilinumerolle.

Miten ja milloin maksan myyntijakson?

Myyntijakson pääset maksamaan Kirppari-Kallessa varauksen yhteydessä, kun olet lisännyt myyntijakson ostoskoriin. Jos henkilökuntamme teki varauksen puolestasi, niin pääset maksamaan myyntijakson Kirppari-Kallessa kohdasta "omat varaukset".

Myyntijakson voit maksaa myös missä tahansa Relove-liikkeessä.

Myyntijakso tulee maksaa varauspäivänä.

Tilitys

Tilityksen teemme Sinulle aina myymättä jääneiden vaatteiden noudon yhteydessä tai lahjoittaessasi tuotteet hyväntekeväisyyteen. Kaikki tilitykset tehdään suomalaiselle pankkitilille, emme tee käteistilityksiä. Kirppari-Kallessa näkyvästä kokonaismyynnistä maksetaan 50 % Sinulle ja tästä summasta vähennämme käsittelymaksun 0,30 € / tuote. 

    Suosituimmat haut

    Suodata tuotteita

    Ostoskorisi on tyhjä

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit